November 17, 2016

Groundhog Found On Mars In NASA Rover Photo! Proof Of Living Animals On Mars Now! Nov 2016, UFO Sighting News.


Date of discovery: Nov 17, 2016
Location of discovery: Mars
I found a groundhog, some call them Marmots on Mars today. The animal is standing on all fours and its looking to the right side of the photo. Its eyes, nose, hair, and its leg stance all match. This is proof that some small animals are alive and well on Mars today. Yes, I say its alive. Its color matches the area, just like a normal groundhogs color blends in. 

I also found some other interesting objects that are proof of an ancient culture in this area of Mars. Some are faces, some are just creations that I just can't identify, but clearly are made by intelligent beings. 
Scott C. Waring





----------------------------------------------------------------------------






18 comments:

  1. That reminds me of the movie "Groundhog Day."

    Phil: You want a prediction about the weather, you're asking the wrong Phil. I'll give you a winter prediction: It's gonna be cold, it's gonna be grey, and it's gonna last you for the rest of your life.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of course it would remind you of that, you simple minded idiot.

      An embarrassment to ufology as usual.

      Delete
  2. You should probably just stick with reporting things other ufologists find.

    I've seen several things on this blog that are impressive, but they are always found by someone else.

    You always claim that your findings are 100% proof but you never actually HAVE any proof.

    Trust me, stay with just collecting other researchers findings. Yours are usually hilarious rocks that you think look like stuff.

    You can still have daily reports but save yourself the embarrassment. In fact you will probably GAIN credibility for once.

    ReplyDelete
  3. Groundhog day is a great film but that is just a rock mate

    ReplyDelete
  4. Hey Scott,
    In this video, from 8 seconds onward, you can see a black shadow/ghost moving in the background, very creepy indeed.

    https://www.youtube.com/watch?v=TIps-dMCi60

    ReplyDelete
  5. Why doesn't nasa take video with their billion dollar cameras? This would be proof of moving animals that the world needs to believe.

    ReplyDelete
  6. Bottom pic, tilt your head to the left. I see an arm and broken scaly fingers with a Cloak running down the edge....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, good eye. Yeah a lot of evidence in just this one NASA photo.

      Delete
  7. Wow, some more pictures of rocks that look a bit, but not very much like things. This site gets more ridiculous by the day.

    ReplyDelete
  8. Do you really not have something more worthwhile to do with yourself Scott. A big boy like you shouldn't be wasting time on this nonsense. I think you may be a narcissist. What other reason could there be for so many idiotic ramblings?

    ReplyDelete
  9. Yeah I saw the fingers too...all the way to the left side about halfway up in the raw image. Looks like the rest of the creature is airbrushed/blurred out. Incredible!!

    ReplyDelete
  10. Do you actually fall asleep holding your nuts thinking your the best thing ever . I see faces in wallpaper and carpetting .. you are a child who makes me laugh

    ReplyDelete
  11. Do you actually fall asleep holding your nuts thinking your the best thing ever . I see faces in wallpaper and carpetting .. you are a child who makes me laugh

    ReplyDelete
  12. Notice how the government doesnt give a shit about your shitty website

    ReplyDelete
  13. So you're saying you found a groundhog with 1 or 2 legs on Mars? It's make zero evolutionary sense. People in NASA are smart. If you think they're hiding the truth, why would you think they would let the world see an image of a Martian groundhog? Lmao
    It's hard to believe that there are people in nasa that wouldnt notice this lol.
    If they did find something intelligent on Mars, trust me, it would NEVER be made public

    ReplyDelete
  14. I vacillate on whether the surface creatures are petrified. Did they all freeze dry when the Martians atmosphere was zapped? Is there any instance of a creature sighting where NASA went in for more detailed photos? Seems like 1 photo or 2 at a max. Doesn't seem like a good way to find out if there is life on a planet. Reminds me of the guy who raised the turkeys. Said he'd seen a few snakes in his lifetime but once he has the turkeys he'd see at least one almost every time he went for a walk.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.