May 4, 2016

UFO swims though sky like a whale over Guadalajara, Mexico May 3, 2016, Video, UFO Sighting News.



Date of sighting: May 3, 2016
Location of sighting:  Guadalajara, Mexico

Its not often you get to see a UFO that moves like a living, breathing animal, but this is one of those. Watch as it almost swims though the sky. Such creatures do exist in space and have been recorded on live cam, but to see them in our sky, thats even more rare. 
Scott C. Waring
www.ufosightingsdaily.com 


20 comments:

Unknown said...

I totally believe in UFOs, but that kinda looks like a torn blue bag caught in an air current.

Marshall Gatewood said...

I totally believe in UFOs, but that kinda looks like a torn blue bag caught in an air current.

Pluuuv R said...

The remains of an alien structure on Mars.

link: https://youtu.be/7wS_ZnHirOg

verve_stentor said...

erm...sorry to pi$$ all over your chips but it's a blue helium-filled heart-shaped balloon with a ribbon trailing behind it.

Ady Tech said...

lol this one is just a plastic bag...

True believer uk said...

Not happy! I was looking forward to those chips.......

Michael Dougherty said...

Hahahahahahahaha

Omg

Hahahahahaha

You idiot! It's a balloon or a bag you naive moron! Quit wasting people's time!

". Such creatures do exist in space and have been recorded on live cam, but to see them in our sky, thats even more rare."

Bwahahahaha

George said...

Looks like a deflated weather balloon to me. End Transmission.....

GaianEye said...

Looks like an extra dimensional life form to me. Cobra and Corey both say entities live in atmospheres. We may be getting closer to Disclosure so they might be coming out more freely now.

True believer uk said...

So Dougherty, you're laughing at the idea of these entities being in our skies, but you believe they exist in space!? Wow really??????? Hahaha indeed!

nova** said...

Oh gosh,here you go again Mr Dougherty. Your comments are disgusting when you insult people. Language needs a hell of a tune up.

Unknown said...

thanks for video , this is more than what meets the eye

Michael Dougherty said...

Ummm

No

I was quoting Scott's paragraph above, dolt.

Fluroslider said...

Mr D again !. "OMG"!!...Really Mr D,you speak like my 16 year old nice,ha !! ??

The Dude said...

Wish we could see the video from a wider angle... the motion of the object seems odd. Doesn't seem like a balloon with it's color... by the video first it does seem as if this object was a balloon but it looks like a jellyfish type object. Its color is something else entirely. Hats off... very interesting.

nova** said...

Dougherty... You are just confirming that the uneducated is you..! Refine your comments.

Unknown said...

Yeah sure we'll believe the guy that can't spell "piss" right

Josh Garcia said...

That Dougherty dude is probably a 16 year old girl he acts like he's one. Take your insults and shove them up your ass bitch.

Michael Dougherty said...

I will not be questioned by people that can't spell or type.

Anonymous said...

Remember Doctor Who? The Doctor decides the fate of the last star whale, which helped humanity to escape to safety during the solar flares of the 29th century. Great HD clip from Series 5 of Doctor Who! Watch more high quality videos on the BBC

Yeah, there is no other way. its not like the Doctor has a ship that can hold an infinite number of passengers and take them anywhere in the universe safely, thus allowing him to save both all the humans AND the whale.

sometime we might have to accept this is how he did it, I mean if the story allows him, he can probably save everyone from every simple tragic event that has happened in the universe at any time, and just project holograms at the same spots to fake them happened so that the time doesn't change.

Post a Comment